Često postavljana pitanja

Pronađite odgovor na pitanja u vezi sa našim poslovanjem i uslugama

Uobičajeno vreme isporuke pošiljke je prvog narednog radnog dana, po standardnoj usluzi Royal Express-a. Do odstupanja i produženja može doći ukoliko primalac nije na adresi kod prvog pokušaja isporuke, loših vremenskih uslova, u slučaju da je pošiljka vangabaritnih dimenzija, ili ostalih nepredviđenih situacija u transportu na koje prevoznik nije mogao da utiče.
Usluga transporta se plaća virmanski ili gotovinski.
Pozovite call centar na broj telefona 011/7 100 100. Operateru saopštite adresu pošiljaoca, adresu primaoca i vrstu pošiljke (obična ili vrednosna). Izaberite vrstu usluge i način plaćanja.
Obična registrovana pošiljka je pošiljka koja ima svoj broj (bar code) i za koju nije naznačena vrednost na pošiljci . Vrednosna registrovana pošiljka je pošiljka koja ima svoj broj (bar code) i na kojoj je iskazana vrednost pošiljke. Za vrednosne pošiljke se dodatno naplaćuje osiguranje 0.5% od naznačene vrednosti.
Adekvatno upakovana pošiljka je pošiljka čije pakovanje obezbeđuje sadržaj pošiljke, koji će omogućiti nesmetano rukovanje u procesima od prijema do isporuke pošiljke. Sva povratna dokumentacija se mora nalaziti u kovertama koje su zalepljene na samoj pošiljci.
Zakonom zabranjene pošiljke za prenos: Novac, nakit, plemeniti metali, drago kamenje, životinje, opojne droge i psihotropske materije, radioaktivne, zapaljive i druge opasne materije, oružje i municija, odnosno svi predmeti čiji je prenos zakonom zabranjen.
Royal Express vrši nadoknadu štete samo ukoliko je do oštećenja došlo dokazanom krivicom prevoznika. Ako je do oštećenja došlo krivicom prevoznika, za dalje korake kontaktirajte sektor reklamacija u roku od 24h od vremena isporuke pošiljke.
Dostavu vršimo dva puta. Prvi pokušaj je praćen izveštajem o prispeću pošiljke koji kurir ostavlja na adresi primaoca. Na samom izveštaju se nalazi kontakt telefon call centra 011/7 100 100 koji služi za dogovor o sledećoj isporuci. Ukoliko i nakon drugog pokušaja dostave nema mogućnosti za isporuku, pošiljka se vraća pošiljaocu.
Očekivali ste paket u neko određeno vreme ili određenog dana, ali paket Vam nije dostavljen. Naime, paket može biti neisporučen iz više razloga. Kontaktirajte call centar na broj 011/7 100 100, gde će Vam operater pomoći da proverite tačnost Vaših podataka i dati Vam dodatne informacije, kao i informacije gde se pošiljka nalazi u datom trenutku i kada možete da očekujete isporuku.

Niste pronašli odgovor na traženo pitanje?

Pozovite naš call centar na broj 011 7 100 100 ili posetite našu kontakt stranicu